کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

زکات فطریه


فروردین سال ۱۴۰۲



بر اساس اعلام دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی، زکات فطره هر فرد باید حدود سه کیلوگرم گندم یا برنج یا نظیر آن باشد که در رساله عملیه ذکر شده و یا قیمت آن را پرداخت کنند. بر این اساس قیمت قوت غالب گندم ۶۰ هزار تومان و قیمت قوت غالب برنج ۲۴۰ هزارتومان است که افراد در پرداخت آن مخیرند، در ضمن اگر در منطقه محل سکونت اجناس ذکر شده قیمت دیگری دارد باید به قیمت منطقه خود محاسبه کنند. همچنین کفاره غیر عمد برای هر روز ۱۲ هزار تومان و کفاره عمد برای هر روز ۷۲۰ هزار تومان است.





واقعا حضرات حالشون خوبه طرف ۴ نفرن و حقوق بگیر ،  ۷ تومن درآمد دارن اینطوری باشه که باید ۲ میلیون تومن از حقوقشون رو بدن !!! سیداشون که بهشون کمک میشه آخونداشونم حتما درآمد خوبی دارن



کفاره روزه عمدی روزی ۷۲۰ هزار تومان ؟؟؟؟ 



این شد جواب ؟!!! 


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

لازم نیست برای کفاره افطار عمدی پول آن داده شود بلکه اگر شصت روز روزه بگیرید یا اطعام کنید شصت فقیر را یا شصت مدّ طعام به شصت مسکین که سهم هر کدام یک مدّ طعام (تقریباً ۷۵۰ گرم گندم یا نان مثلاً) هم بدهید، کافی است.
توجه داشته باشید این حکم شامل کسی است که عمدا روزه ماه مبارک رمضان را بدون عذر نگرفته است.

موفق و مؤید باشید



معادله : هر روز ۶۰ نفر معادل ۶۰ هزارتومان=۳۶۰ هزار تومان چون دوماه جریمه میشوند باید ۷۲۰ هزار تومان در هر روز ( اطعام فقرا )  کفاره نگرفتن عمدی روزه را پرداخت کرد یا ۶۰ روز روزه گرفت.





به گزارش همشهری آنلاین، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان امروز جمعه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را در حالی عید اعلام کرد که برخی از علمای برجسته اهل سنت ایران به ویژه امام جمعه اهل سنت چابهار فردا را عید می دانند.

مولوی عبدالحمید اما امروز در خطبه های نماز عید فطر درباره اینکه چرا امروز را عید اعلام کرده است، می‌گوید: ما تابع هیچ کشوری از لحاظ عید نیستیم مسئله فقهی است تا زمانی خودمان رویت نکنیم عید نمی کنیم این را همه می دانند.





به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «فرانک هوگربیتس»، محقق هلندی که پیش‌تر زمین لرزه ۷/۸ ریشتری ترکیه را پیش‌بینی کرده بود، نسبت به وقوع زلزله‌ای قدرتمند در ایران بین روزهای ۲۹ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ (۹و۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) هشدار داد.

هوگربیتس» قدرت این زلزله را ۶ تا ۷ ریشتر تخمین زده است.



اردیبهشت ۱۴۰۲ : 

اسنپ در اقدام جدید خود به مسافران پیامی با این مضمون ارسال می‌کند:
«مسافر عزیز، راننده بعد از پنج دقیقه انتظار، به دلیل نبودن شما در مبدأ یا در دسترس نبودنتان مجبور به لغو سفر شده است. توجه داشته باشید که در سفر بعدی چنانچه سفر لغو شود، برای جبران خسارت راننده ممکن است ملزم به پرداخت هزینه لغو سفر شوید.»














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد