کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان
کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته  لوله کشی صنعتی  ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) -  مایترکاری

کلینیک فوق تخصصی دانش آموخته لوله کشی صنعتی ۸۳-۸۴ ( نفت و گاز ) - مایترکاری

سایتی نو و نخست برای ارائه راهنمای ساخت انواع شابلون پایپینگ به Fabricator ها و بالا بردن دانش ریاضی ایشان

اپلیکیشن محاسبه شابلون دامی ساپورت




abondend poor



لطفا نظرسنجی فراموش نشود


اپلیکیشن محاسبه ابعاد نقاط شابلون دامی ساپورت نوع مرکز به مرکز با در نظر گرفتن یک ضخامت از لوله برای زانویی با شعاع های 90LR ، 90SR و 903D ساخته شده .هر چند نرم افزارهای طراحی مثل  اتوکد یا سالید ورکز و ... دقیقتر هستند ولی همیشه در دسترس یا تخصص همه افراد نیست.این App بصورت اشتراک سالیانه ارائه شده. در اینApp اعداددر ستون Y نقاط ارتفاعی و Cut Back لوله شماست که از سنتر ۰ با نظر به گونیا بودن دقیق لوله عقب نشینی می کنید.دقت کنید طول لوله از بالاترین نقطه برخورد تا نشیمنگاه طبق نقشه توسط خود شما مشخص می گردد و این App صرفا طول نقاط برای زدن شابلون را نمایش می دهد نه طول کلی لوله طبق نقشه ساخت !!!

در پایان شایان ذکر است استفاده از یک ضخامت برای زدن شابلون از پاراگراف Miter bend و فرمول آن در کد B31.3 اقتباس گردیده در صورتیکه نمی خواهید ضخامت را لحاظ کنید باکس ضخامت را خالی بگذارید و چنانچه می خواهید دو ضخامت در محاسبات دخیل باشند ضخامت ورودی را دوبرابر بدهید. تمام استدلال ما در این وبلاگ تماما مبتنی بر استاندارد Asme است. 


محاسبه شابلون دامی ساپورت نوع مرکز 



در این App جدول ضخامت لوله و همچنین سنتر البو ضمیمه شده که می توانید استفاده کنید.زمان انتخاب سایز زانو  ( البته در خرید اشتراکی : نمایش کلیه سایزها در زانو ) سایزهای لیست شده در لوله محدود است ( طبق عرف در پروژه ها سایز لوله دامی معمولا نصف سایز زانو یا کمی کمتر است مثلا برای زانوی ۲۴ اینچ هیچوقت از لوله ۶ اینچ استفاده نمی شود !!!



برای استفاده از تمامی سایزها می توانید اشتراک سالیانه را خریداری نمائید . در صورت نصب نشدن روی گوشیهای اندروید ، مدل گوشی و نسخه اندروید را در نظرات در صفحه نصب بازار بیان کنید تا بررسی گردد.








عضو انجمن متخصصین زنان ایران تصریح کرد: وقتی قرص ویتامین D با دوز هزار واحد یا طبق تجویز پزشک هر شب به طور ثابت مصرف می‌شود جلوی تأثیر بد هورمون پاراتیروئید روی استخوان‌های بدن را می‌گیرد.

مشیری تاکید کرد: مصرف انواع داروی تقویتی، مکمل یا ویتامین‌ها مانند شمشیر دو لبه است، ولی اگر درست و در جایگاه خود استفاده شود اثرات سودمندی خواهند داشت؛ مصرف زیاد و یا کمبود آن در بدن آسیب‌های جبران ناپذیر مربوط به خود دارد.

وی در پایان یادآور شد: ویتامین D باید به مقدار مناسب، هر شب مصرف شود تا جلوی تأثیر "سو" هورمون پاراتیروئید بر روی استخوان‌ها گرفته شود.



ملوکسیکام ( البته کسانیکه ناراحتی معده ندارند ) برای افرادی تجویز میشود که دچار مشکلاتی مانند تورم و درد ناشی از التهاب و آرتروز روماتیسمی، آرتروز استخوانی و التهاب های مفصلی و دردهای ناشی از آسیب بافتی هستند.


شعار انگلیسی ها در عدم برگزاری تاج گذاری شاهزاده چالز : ( پرداخت از جیب مردم )

Not My King



آزمایش پروستات

Prostate Specific Antigen (PSA)

1- این تست به چه نام‌های دیگری شناخته می‌شود؟

Total PSA

2- هدف از انجام تست چیست؟

PSA یک پروتئینی است که در درجه اول به ‌وسیله سلول‌های پروستات ساخته می‌شود. پروستات غده کوچکی است که پیشاب راه (urethra) را در مردان احاطه و مایع تشکیل دهنده منی را تولید می‌کند.


بد حجابان در مراسم درگذشت حسام محمودی ۳۷ ساله ( علت سکته در منزل ) ، اردیبهشت ۱۴۰۲



وی گفت: وقتی کارگران ایرانی به دلیل پایین بودن حقوق و دستمزد از فعالیت تولیدی خارج می‌شوند، کارفرما به سمت کارگران مهاجر افغانستانی روی می‌آورد تا خلأ نیروی کار را جبران کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دولت و نمایندگان کارگری واهمه دارند مبادا با افزایش بیشتر حقوق کارگران، کارفرما مجبور به تعدیل نیرو شود. در اصل می‌توان با انجام اصلاحات اقتصادی، کاهش تورم و حمایت دولت از واحدهای تولیدی حقوق کارگران را متناسب با تورم افزایش داد و هم اینکه تعدیل نیرو صورت نگیرد.


تغذیه‌ی قبل از بارداری در طب سنتی

طب سنتی نیز به برنامه‌ی تغذیه‌ آقایان قبل از بارداری پرداخته است و تاکید شده است که مصرف سردیجات را کاهش دهند و در عوض از زیتون و روغن آن، نخود آب و آبگوشت و جوشانده‌ی کاسنی برای افزایش طبع گرم در بدن و درنتیجه افزایش باروری استفاده کنند.














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد